دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگها

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگها

  • ۰
  • ۰
شرایط پرورش درخت سیب

درختان سیب در انواع مختلف خاک رشد می کنند، با این حال آنها در خاک های عمیق، لوم شنی بارانی، با زهکشی خوب و عرضه مناسب کلسیم، بهتر رشد می کنند. ریشه های آنها به آب بیش از حد حساس هستند و درختان در خاک های سنگین و متراکم که آب را حفظ می کنند، رنج می برند.

درخت سیب برای آب و هوای مرطوب و سرد است. و در مناطقی که بارندگی سالانه بیش از ۵۰۰ میلی متر باشد رشد خوبی می کند. برای خنک شدن جوانه های گل، نیاز به ۸۰۰-۱۵۰۰ ساعت دمای پایین (کمتر از ۷ درجه سانتیگراد) است. هر دو آب و هوا و خاک نقش مهمی در عملکرد و کیفیت تولید دارند. بالاترین عملکرد در نواحی پایین به دست می آید، در حالی که بهترین کیفیت میوه در مناطق متوسط ​​و بلند، با زمستان های سرد و تابستان های سرد (۲۰-۲۲⁰C) است.
رطوبت خاک

درخت سیب

سیب یک محصول با نیازهای بالا در آب است. و اثرات مثبت آبیاری قابل ملاحظه است،مرحله رشد سریع درخت از تیر تا شهریور و مرحله افزایش اندازه میوه ها از مهر تا آبان است. بیش از نیمی از کل آب مورد استفاده برای آبیاری باغچه باید در طول ماه های تابستان تامین شود، به طوری که باعث می شود میوه ها رشد کنند و درختان سیب با آب سرد شوند.

منبع : www.bargezeytoon.ir

  • ۹۸/۰۲/۰۲
  • ramin abasi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی